استفاده از کرم خاکی به جای رشته آش زر ماکارون در آش دوغ

این دستور پخت آش رشته چینی سریع و آسان، یک آبگوشت بسیار ساده و معطر را می سازد که مملو از نودل و طعم آسیایی است.

این آش را به عنوان پیش غذا برای مرغ و بروکلی یا مرغ و قارچ چینی برای یک غذای چینی اصیل درست در آشپزخانه خود سرو کنید!

حدس بزنید چقدر طول می کشد تا رشته آش زر ماکارون درست شود. بیا، حدس بزن خوب، من به شما می گویم 10 دقیقه بله، 10! آش خانگی و خوشمزه در کمترین زمان شما خوش آمدید!

این آش با وجود اینکه نیاز به استفاده از مواد خریداری شده در فروشگاه دارد، طعم اصیل دارد. و با تنها 236 کالری برای یک کاسه سخاوتمندانه، بسیار سالم تر از آن چیزی است که در رستوران ها دریافت می کنید.

این آش رشته چینی برای شب‌های شلوغ هفته عالی است زیرا بسیار سریع و ساده است و می‌توانید هر گوشت یا سبزیجاتی را که می‌خواهید در آن بریزید.

هنگامی که این دستور غذا را امتحان کنید، دیگر به آش های بسته بندی شده برنخواهید گشت! پخت و پز چینی نباید پیچیده یا سخت باشد.

من می دانم که باز کردن یک بسته نودل رامون برای صرف یک غذای سریع چقدر آسان است، اما من به شما می گویم که واقعاً نیازی نیست.

روغن زیتون را در یک قابلمه متوسط روی حرارت متوسط گرم کنید؛ تمام سبزیجات، سیر و پیاز را اضافه کنید. نمک را مزه دار کرده و حدود 6 دقیقه بپزید تا نرم شود. پاستا را اضافه کنید و حدود 2 دقیقه تفت دهید تا کمی برشته و طلایی شود.

آب گوشت را اضافه کنید و روی حرارت زیاد بگذارید تا بجوشد. حدود 8 دقیقه با درب بپزید تا پاستا نرم شود.

هر گیاهی که برای شما مناسب است (یا جوان خوارتان) و آب لیمو را هم بزنید. با فلفل و نمک اضافی مزه دار کنید.

قمقمه را پر کنید، یک کیسه ناهار با کراکر و چوب پنیر بسته بندی کنید و به مدرسه بفرستید.

این سوپ به خوبی یخ می‌زند، بنابراین باقیمانده آن را فریز کنید یا دو دسته درست کنید تا مقدار زیادی در دست داشته باشید. همچنین در صورت تمایل می توانید برای یک وعده غذایی دیگر مقداری مرغ پخته یا مینی کوفته هم بزنید.