طراحی یخچال ویترینی خوابیده که قابلیت تغییر سایز دارد!

یخچال ها برای نگهداری مواد غذایی حجیم مانند سوسیس و کالباس، ترشیجات و ترشیجات، غذاهای سرد و گوشت های طعم دار طراحی شده اند که باید در جای خنک نگهداری شوند.

جریان هوای سرد در این یخچال ویترینی خوابیده به صورت چرخشی و متوالی بر روی محصولات داخل یخچال می باشد.

محصولات موجود در دستگاه به طور متناوب در جریان هوای خنک قرار می گیرند و این تهویه مطبوع باعث ایجاد مقدار زیادی مواد غذایی و محصولات غذایی می شود شاداب و مطبوع بمانید.

گرمای تولید شده در دستگاه توسط مکنده ها جمع آوری شده و پس از خنک شدن توسط کمپرسورها به سیستم خنک کننده برگردانده شده و در سیکل خنک کننده دستگاه قرار می گیرد.

طول دستگاه بر اساس موقعیت منطقه ای، نیاز مشتری و درخواست صاحبان فروشگاه و طراحی فضای فروشگاه است، این طول از 200 سانتی متر شروع می شود و در هر طولی قابل سفارش است.

کابین این ویترین یخچال بر اساس دو سیستم موتورخانه مرکزی و موتور توکار (قابل حمل) طراحی شده است.

رعایت کامل چرخه تبرید و به حداقل رساندن سرمای بیرون و عدم وجود پل حرارتی برای افزایش راندمان یخچال ویترین و کاهش مصرف انرژی از دیگر نکاتی است که مهندسان شرکت بهسارما در طراحی این محصول مد نظر قرار داده اند.

یکی از فرآیندهای انجام شده در این خصوص استفاده از فوم تزریقی پلی یورتان با چگالی 40 کیلوگرم بر متر مکعب به صورت یکپارچه می باشد.

روکش تمامی ورق های به کار رفته در ویترین یخچال از رنگ کوره ای الکترواستاتیک می باشد و با توجه به اینکه این نوع رنگ یکی از مقاوم ترین رنگ های صنعتی بوده و در برابر ضربه، سایش و رطوبت بسیار بادوام است و می توانید یخچال را رنگ کنید.

ویترین ها انتخاب بر اساس تقسیم بندی گروه های کالایی، دکوراسیون، رنگ سازمانی برای زیبایی بصری ویترین های یخچالی می توان از نمای ترمووود فنلاندی بر اساس سفارش مشتری استفاده کرد.