با کمترین سرمایه می توانید وارد این مشاغل شوید

هر کسب و کار آزادی برای شروع به سرمایه اولیه نیاز دارد که با توجه به اوضاع کنونی کشور برای تاسیس هر کاری به سرمایه زیادی نیاز می باشد که در این مقاله به شما مدیریت و میزان سرمایه اولیه را می گوییم.

بادام زمینی شور

افرادی که در بازار برای تهیه این محصولات اقدام می کنند باید بدانند که از نظر قیمت این محصولات با هم فرق دارند و دلیل آن هم می تواند عوامل متعددی باشد، در این میان به نوع بادام زمینی شور، منطقه کشت، روش فروش، بسته بندی و وزن بادام زمینی، روش عرضه آنها اشاره می کنیم که هر کدام به نوبه خود می تواننتد قیمت را زیاد و کم کنند.

پمپ آب موتوژن

همانطور که می دانید استفاده از پمپ استیل آب خانگی ایرانی با کیفیت محصول شرکت موتوژن می تواند متناسب با آب کشور ایران باشد و بتواند سالها برایتان کار کند. در بسیاری از مناطق ایران و منازل آپارتمانی شهرهای مختلف پمپ آب موتوژن در خانه لازم است تا جریان مداوم اب برای اهداف داخلی داشته باشد. اگر برای حمام کردن گرفتن اب از چاه چاه یا حتی آبیاری چمن به فشار نیاز داشته باشید یک پمپ آب خانگی می‌تواند این اتفاق بی افتد.

کمپوت گلابی

در روش صنعتی چون محصول قرار است به مدت بیشتری بماند و به نواحی دور و نزدیک فرستاده شود و سپس به بازار عرضه گردد و به فروش برسد،از مواد افزودنی شیمیایی برای ماندگاری این محصول استفاده می‌کنند که مضررات این مواد برای بدن ما بر کسی پوشیده نیست، علاوه بر این قوطی‌های حلبی که برای کمپوت گلابی مورد استفاده قرار می‌گیرند، مدت‌ها طول می‌کشد تا در طبیعت تجزیه شوند.

روغن سویا

روغن سویا از بهترین نوع روغن های خوراکی نه تنها در ایران بلکه در جهان است که به دلیل داشتن مقدار زیادی اسیدهای چرب غیراشباع برای سلامتی کمترین میزان ضرر را دارد؛ این روغن به شکل فله یا بسته بندی توسط کارخانجات فروش آن به خریداران عرضه می‌شود و از روغن هایی است که برای سلامت قلب بسیار مفید است.