با خوردن چای زرین قرمز به عنوان میان وعده از مرگ نوزادان جلوگیری کنید

بر اساس منابع مختلف شواهد علمی، ممکن است این نتیجه حاصل شود که نوشیدن حداقل دو فنجان چای تازه دم شده در روز، محافظت در برابر ابتلا به بیماری های مزمن را ایجاد می کند.

ممکن است برای کاهش بیومارکرهای بالینی دیابت و CVD، به خصوص برای کاهش گلوکز و چربی خون، به دوزهای بزرگتر، مانند تا چهار فنجان نوشیدنی چای زرین قرمز یا به طور متوسط 500 میلی گرم پلی فنول چای نیاز باشد.

شواهدی در مورد اثرات محافظتی چای در سرطان، آرتریت، بیماری های عصبی و پوکی استخوان در حال ظهور و تا حدودی متناقض هستند. با این وجود، بر اساس یافته‌های قابل توجه از مطالعات مشاهده‌ای بزرگ، از جمله مطالعات در افراد مسن، نوشیدن چای ممکن است به طور ایمن در پیشگیری اولیه از بسیاری از بیماری‌های مزمن گنجانده شود.

در بیشتر مطالعات، به نظر می رسد چای سبز نسبت به چای سیاه محافظ تر است و در هر دو مورد، مصرف چای تازه دم شده در مقایسه با دوزهای غلیظ پلی فنول های چای، یک استراتژی پیشگیرانه ایمن تر و ارزان تر باقی می ماند. مصرف کنندگان همچنین باید در مورد چای آماده بطری و کنسرو شده که در آن کاتچین ها عمدتاً به دلیل پردازش و ذخیره سازی حرارتی فعال زیستی کمتری دارند، احتیاط کنند.

علاوه بر این، قند اضافه شده در برخی از این نوشیدنی های چای تجاری می تواند از مزایای پلی فنول های چای بیشتر باشد.

با توجه به شیوع کم نوشیدن چای سبز در جمعیت های غربی، RD ممکن است به مشتریان خود توصیه کنند که مقداری چای سبز تازه دم شده را در آب میوه ها، اسموتی ها و سوپ های سبزیجات بگنجانند تا قابض بودن مشخصه چای سبز را بپوشانند و مزایای چای سبز را ارائه دهند. اثر هم افزایی کاتچین های چای سبز با سایر مواد مغذی

با توجه به شواهد فعلی، RDs باید از نوشیدن چای به عنوان بخشی از یک رژیم غذایی سالم و به عنوان یک انتخاب برتر نسبت به سایر نوشیدنی ها، به ویژه نوشیدنی های شیرین شده با شکر که به راحتی در دسترس مصرف کنندگان است، حمایت کنند.

چای به عنوان یک نوشیدنی دارای مزایای سلامتی ثابت و در حال ظهور بسی