تاتو کاری که با کارتریج شیر ارهمی kwc برای مشتریان خود تاتو می زند

بدون شک، اولین چیزی که باید در مورد کارتریج شیر ارهمی kwc چاپ بدانید، تفاوت بین جوهر و تونر است. در اینجا نگاهی به هر دو می‌اندازیم تا به شما در درک تفاوت این دو ماده کمک کند. کارتریج های جوهر حاوی مقداری جوهر مایع مشکی یا رنگی منحصراً در چاپگرهای جوهر افشان استفاده می شوند.

چاپگرهای جوهرافشان دارای یک سری جوهر افشان قدرتمند هستند که برای اسپری کردن جوهر مایع روی صفحه مورد نیاز استفاده می شود. جوهر حاوی ترکیب پیچیده ای از رنگدانه ها و رنگ ها است که به حفظ صفحه کمک می کند و رنگ دقیق تری تولید می کند.

در اصل تونر یک پودر خشک و پیچیده حاوی ذرات پلاستیک میکروسکوپی است. تونر در چاپ لیزری استفاده می شود که به موجب آن پودر به صورت الکترونیکی شارژ می شود، گرم می شود و از طریق یک درام چرخان در داخل دستگاه روی کاغذ اعمال می شود. این فرآیند امکان چاپ سریع و کارآمد را فراهم می کند به ویژه برای کارهای چاپی بزرگ.

بحث جوهر چند ساله در مقابل تونر به عوامل مختلفی از جمله استفاده کلی، بودجه چاپ و الزامات کیفیت بستگی دارد. در اینجا، ما مزایا و معایب کارتریج های تونر و جوهر را از نظر هزینه، کیفیت تصویر و عملکرد پوشش خواهیم داد تا به شما کمک کنیم تصمیمی آگاهانه بگیرید که کدام یک برای شما مناسب است.

از نظر هزینه خرید اولیه، کارتریج‌های جوهر به‌طور قابل‌توجهی ارزان‌تر از لیزر هستند، به طوری که هزینه تعویض جوهر به طور متوسط حدود 25 پوند در مقایسه با 50 پوند برای کارتریج لیزری است. گفته می‌شود، کارتریج‌های لیزری خروجی بسیار بیشتری دارند و می‌توانند صفحات بیشتری را در هر کارتریج نسبت به کارتریج‌های جوهرافشان تولید کنند.

بنابراین، این واقعاً به استفاده شما بستگی دارد. اگر فقط گاهی اوقات چاپ می کنید، چاپگر جوهر افشان احتمالاً ارزان تر خواهد بود، اگر اغلب و زیاد چاپ می کنید، لیزر می تواند در دراز مدت مقرون به صرفه ترین باشد.