تاثیرات مصرف انجیر آردی برای درمان بیماری ها

انجیر یک میوه مغذی است که کلسیم و فیبر زیادی دارد. مردم می توانند انجیر تازه یا خشک مصرف کنند، اما باید توجه داشته باشند که انجیر خشک حاوی کالری و قند بیشتری است.

مردم می توانند از انجیر آردی برای کمک به درمان انواع بیماری ها استفاده کنند، زیرا بعید است که آسیبی به آنها وارد شود. با این حال، در حال حاضر تحقیقات کافی برای حمایت از بسیاری از ادعاهای مرتبط با مزایای ادعایی سلامتی انجیر وجود ندارد.

بومی دریای مدیترانه، انجیر خوراکی (Ficus carica) قرن‌ها کشت شده و از آن لذت می‌برد. انجیر روی درخت می رسد و به خوبی حمل نمی شود، بنابراین بهترین راه برای لذت بردن از یک انجیر تازه، از بازار محلی شما یا بهتر است بگوییم درخت انجیر خودتان است. خوشبختانه، فلوریدا شرایط رشد مناسبی را ارائه می دهد و انجیر به راحتی در شمال و شمال رشد می کند.

فلوریدا مرکزی انجیر بسته به نوع درخت انجیر و میزان خورشیدی که دریافت می کند، در فصل جولای تا اکتبر در منطقه ما وارد می شود.

انجیر سرشار از آنزیم های گوارشی است و شامل سه جزء یک رژیم غذایی خوب است. پروتئین ها، کربوهیدرات ها و چربی ها. انجیر برای کنترل وزن مفید است، تازه یا خشک. آنها دارای فیبر بالایی هستند. مواد مغذی انجیر به کندی جذب بدن می شود و باعث می شود افراد احساس رضایت بیشتری کنند.

انجیر برای رفع بی خوابی نیز مفید است. آنها حاوی ماده مغذی به نام تریپتوفان هستند. این باعث خواب خوب می شود و به مغز کمک می کند تا از قندها به درستی استفاده کند. همچنین گردش خون خوب را در سراسر بدن تشویق و تحریک می کند.

انجیر میوه ای شفابخش است و فواید خوردن انجیر برای سلامتی شگفت انگیز است. آنها برای آسم، برونشیت، یبوست، دیابت، بیماری های قلبی، کاهش کلسترول، کم خونی و فشار خون بالا مفید هستند. آنها سرشار از ویتامین‌های A، B، C، پتاسیم، فیبر غذایی، منیزیم و کلسیم بالایی هستند، بنابراین به رشد استخوان‌های قوی کمک می‌کنند (که آن را به یک منبع عالی کلسیم برای کسانی که به لاکتوز حساس هستند تبدیل می‌کند).

  • منابع:
    1. THE HEALTH BENEFITS OF FIGS