ثبت صابون کربن سیاه دکتر بیز توسط جوان ایرانی

به طور سنتی، صابون سیاه آفریقایی یک محصول کاملا طبیعی است که با استفاده از گیاهان منشاء غرب آفریقا تهیه می شود.

این صابون کربن سیاه دکتر بیز به صابون رنگ تیره می دهند.

صابون سیاه آفریقایی در سال های اخیر به دلیل فوایدی که برای پوست گزارش شده است، محبوبیت زیادی به دست آورده است.

اگرچه صابون سیاه آفریقایی ممکن است برای همه به یک شکل عمل نکند، این مقاله به برخی از مزایای گزارش شده آن و همچنین شواهد پشتیبان چنین ادعاهایی می پردازد.

صابون سیاه آفریقایی یک صابون کاملا طبیعی است که در غرب آفریقا ساخته می شود. طبق یک مطالعه، دستور العمل های سنتی از روغن هسته خرما و فیلتر خاکستر غلاف کاکائو سوخته استفاده می کردند.

دستور العمل های سنتی عاری از رنگ، عطر و سایر مواد افزودنی هستند که خلوص را از بین می برند. با این حال، افرادی که نگران مواد افزودنی هستند ممکن است بخواهند برچسب را بررسی کنند تا مطمئن شوند که محصول حاوی هیچ ماده ای نیست.

صابون کربن سیاه دکتر بیز

دستور العمل سنتی صابون سیاه آفریقایی حاوی رنگ، عطر یا عطر نیست. بنابراین، برای افرادی که پوست حساس دارند و افرادی که به برخی مواد افزودنی حساسیت دارند، صابون سیاه جایگزین مناسبی برای صابون های مدرن است.

با این حال، اگر فردی به رنگ‌ها، عطرها یا عطرها حساسیت دارد، باید قبل از خرید صابون سیاه آفریقایی برچسب آن را بررسی کند.
صابون سیاه آفریقایی دارای خواصی است که به حذف باکتری ها از پوست کمک می کند.

یک مطالعه در مجله تحقیقات میکروبیولوژی و بیوتکنولوژی صابون سیاه آفریقایی را با صابون های دارویی مقایسه کرد. این مطالعه به بررسی تأثیر صابون سیاه در جلوگیری از باکتری هایی مانند:
یکی دیگر از کاربردهای صابون سیاه آفریقایی کمک به درمان آکنه است.

بر اساس یک نظرسنجی که از 100 کاربر صابون سیاه سؤال شد، 23٪ منبع معتبر از آن برای درمان آکنه استفاده می کنند. از 23 درصد، 39 درصد گزارش کردند که از نتایج «بسیار راضی» بودند، در حالی که 44 درصد «تا حدودی راضی بودند».