دستگاه فشار خون امرون شما را از افسردگی دور می دارد

خون قلب به بدن یا به عبارت دیگر ، فشار در رگ های خونی در بالاترین سطح وقتی قلب منقبض می شود ، پمپ می شود.

این نوع فشار به عنوان فشار خون سیستولیک تعریف می شود که با دستگاه فشار خون امرون قابل اندازه گیری است.

مقدار فشار خون سیستولیک ، که به عنوان فشار خون بزرگ نیز شناخته می شود ، پیش بینی می شود به طور متوسط ​​بین 120 تا 130 میلی متر جیوه باشد.

این محدوده به دلیل اختلاف فشار خون از شخص به فرد دیگر است.

در صورت وجود مشکلات مختلف سلامتی یا با افزایش سن ، کشتی ها ممکن است انعطاف پذیری خود را از دست دهند.

علاوه بر بسیاری از بیماری ها ، اندازه گیری فشار خون که در ارزیابی وضعیت سلامت عمومی فرد مورد استفاده قرار می گیرد باید به روش سالم انجام شود و فشار خون باید به درستی اندازه گیری شود تا بتواند فشار خون فرد را کنترل کند

فشار خون را می توان با دستگاه یا ابزارهای فشار خون اندازه گیری کرد. توصیه می شود برای دقیق ترین اندازه گیری از sfigmomanometer استفاده کنید. آستین دستگاه sfigmomanometer باید از قسمت داخلی آرنج 2.5 تا 3 سانتی متر قرار داده و بازو را بپیچد.

استتوسکوپ باید در زیر آستین فشرده شود و باید به آرامی فشرده شود. سپس هوای sfigmomanometer تا 20 تا 30 میلی متر جیوه از سطح فشار خون متورم می شود. شیر کنترل باید کمی باز شود و هوا با کاهش 2-4 میلی متر جیوه در ثانیه تخلیه شود.

اولین صدا هنگام تخلیه هوا ، فشار خون سیستولیک را تعیین می کند. مقداری که در آن صدا نمی تواند شنیده شود به عنوان فشار خون دیاستولیک در نظر گرفته می شود. اندازه گیری باید 3 بار در کل دو دقیقه از هم انجام شود.

افرادی که کمتر از 130/85 میلی متر جیوه از ارزش فشار خون هستند باید هر 2 سال یک اندازه گیری داشته باشند.

توصیه می شود افراد مبتلا به فشار خون در محدوده 130-139/58-89 میلی متر جیوه باید یک بار در سال و در محدوده 140159/90-99 میلی متر جیوه داشته باشند.