دمپایی روفرشی مخمل از سرطان خون جلوگیری میکند

استفان هپل، محقق ارشد، گفت: «یادگیری بدون کفش برای همه نیست. اما داده‌های تحقیق سخت نشان می‌دهد که هزینه‌های تمیز کردن کمتر است.

دمپایی روفرشی مخمل طولانی‌تر دوام می‌آورند و با کف‌های تمیز، کمتر به آن نیاز دارید. این باعث صرفه جویی در پول می شود و پیشرفت تحصیلی نیز بهتر است.

«آخرین جایی که یک کودک برای خواندن می‌نشیند، صندلی ایستاده است. ما متوجه شده ایم که 95 درصد از آنها در واقع روی صندلی در خانه نمی خوانند.

وقتی آنها به تعطیلات می روند، دراز کشیده بخوانند. داشتن شرایطی در کلاس مانند شرایط خانه به این معنی است که پسران بیشتری در کلاس درس می‌خوانند.»

در بسیاری از خانواده‌های هندی، مردم در خانه دمپایی نمی‌پوشند، بیشتر به دلیل اعتقادات مذهبی‌شان. دیگرانی نیز هستند که ترجیح نمی دهند. پوشیدن دمپایی در خانه برای اهداف بهداشتی.

در حالی که همه اینها منطقی است، آیا تا به حال فکر کرده اید که چرا پوشیدن دمپایی در خانه در وهله اول مورد توجه قرار گرفت؟

با وجود دلایل دیگر، اهمیت سلامتی دارد که بسیاری از آن آگاه نیستند. جفت‌های فانتزی و ناراحت‌کننده نیستند، اما دمپایی‌های پشتیبان و تخت می‌توانند تفاوت زیادی در سلامت و استحکام شما ایجاد کنند. در اینجا به برخی از این دلایل اشاره می شود.

ایده یونیفرم راحت تر در حال حاضر در سراسر اسکاندیناوی اجرا شده است. و از این رو، عملکرد تحصیلی در میان دانش آموزان سن ابتدایی به طور قابل توجهی بهبود یافت.

خانم تیچنر گفت: «من فکر می‌کنم این تصور که باعث می‌شود بچه‌ها کمتر هوشمندانه لباس بپوشند یا برای موقعیت‌های رسمی آمادگی کمتری داشته باشند، یک تصور اشتباه است.»

«اگرچه دستورالعمل‌های یکنواخت جدید غیر اجباری بود. تقریباً همه دانش‌آموزانی که در مدرسه ثبت‌نام کرده‌اند ترجیح داده‌اند از کفش‌های بیرونی خود دمپایی بپوشند.»

آنها آن را باری از مزخرفات عصر جدید می دانستند. بنابراین اجازه نمی دادند سر کلاس دمپایی بپوشند.