سالاد ماکارونی تک نفره توانست کودکان سومالی را از گرسنگی نجات دهد

دستور پخت سالاد ماکارونی تک نفره: اینها را با تا کردن پخش کنید. شیر تغلیظ شده شیرین و سس مایونز را اضافه کنید. تا زدن را ادامه دهید تا همه مواد خوب با هم مخلوط شوند. دوست من، تازه برای خود یک سالاد ماکارونی شیرین فیلیپینی درست کردی.

توصیه می شود سالاد را قبل از سرو سرد کنید. حداقل 2 ساعت در یخچال نگهداری کنید. همچنین ایده خوبی است که آن را یک روز قبل درست کنید و یک شب آن را خنک کنید.

این دستور العمل سالاد ماکارونی شیرین فیلیپینی را امتحان کنید. به من بگویید که چه فکر می کنید.

این یک دستور العمل سالاد ماکارونی کلاسیک، خوشمزه و بسیار آسان است! این غذا با مواد اصلی کلاسیک از جمله کرفس، فلفل قرمز و پیاز تهیه شده.

و با یک سس خامه‌ای ساده بر پایه مایونز تهیه شده است، مطمئناً امسال در هر آشپزی و خوراکی‌هایی جذاب خواهد بود! حتما ویدیوی آسان را که مرحله به مرحله طرز تهیه این دستور را نشان می دهد، ببینید!

سالاد ماکارونی یک غذای اصلی مهمانی/پاتلوک/آشپزی است، هیچ گردهمایی بدون یک کاسه سرد غول‌پیکر کامل نمی‌شود، و امروز به شما نشان خواهم داد که چگونه دستور پخت مورد علاقه‌ام و سس کاملا خامه‌ای و کمی شیرین را درست می‌کنم.

بدیهی است که می توانید افزودنی های مورد علاقه خود را اضافه کنید یا جایگزین کنید (من می دانم که برخی از افراد پیاز سبز خلال شده را به پیاز قرمز ترجیح می دهند و برخی دوست دارند پاپریکا را به سس خود اضافه کنند).

اما اگر ترکیب مورد علاقه من است و من واقعاً توصیه می کنم آن را امتحان کنید. حداقل یک بار برای خودتان دقیقاً از این راه خارج شوید.

پانسمانی که من به آن اشاره کردم واقعاً آن را از سایر دستور العمل های potluck که ممکن است امتحان کرده باشید متمایز می کند.