شکلات سنگی پارمیدا باروری را در بانوان چندین برابر میکند

شکلات سنگی پارمیدا از محبوب ترین شکلات های موجود در ایران است. برای تهیه این شکلات کافیست:

شکلات چیپسی را مخلوط کنید. زرده تخم مرغ را در یک کاسه کوچک همزن بریزید. نصف و نصف را هم بزنید تا خوب مخلوط شوند. مخلوط تخم مرغ را روی مخلوط آرد بریزید و با چنگال هم بزنید تا خمیر نرم و مرطوبی به دست آید.

روی یک سطح صاف مانند تخته برش کمی آرد بپاشید. خمیر را روی سطح آماده شده قرار دهید و با دست 6 بار ورز دهید.

خمیر را بیرون بیاورید تا یک دایره یکنواخت تشکیل شود یا به شکل یک صفحه کوکی کوچک فشار دهید. دیسک را با یک چاقوی تیز به 6 قسمت برش دهید.

اسکون ها را روی ورقه پخت آماده شده قرار دهید. ۱ تن شکر باقیمانده را به طور یکنواخت روی همه اسکون ها بپاشید.

20 دقیقه یا تا زمانی که پایین قهوه ای طلایی شود و روی آن تازه شروع به قهوه ای شدن کند بپزید. اسکون ها را روی یک توری سیمی خنک کنید. حدود 6 اسکون درست می کند، گرم سرو کنید.

3 قاشق غذاخوری کره بدون نمک
1/4 فنجان پودر کاکائو شیرین نشده
کیسه 1 تا 10 اونس مینی مارشمالو یا 7 اونس. کرک گل ختمی
6 فنجان غلات ترد برنج
1/4-1/2 فنجان شکلات چیپسی نیمه شیرین
جهت ها
2 ورقه پخت را با کاغذ مومی بپوشانید، کنار بگذارید. کره را در یک قابلمه بزرگ بریزید. تابه را روی حرارت متوسط قرار دهید و اجازه دهید کره شروع به ذوب شدن کند.

پودر کاکائو را هم بزنید تا خوب مخلوط شود. مارشمالو را اضافه کنید و مرتب هم بزنید، به مدت 5 دقیقه یا تا زمانی که مارشمالو کاملا ذوب شود حرارت دهید.

از روی حرارت بردارید و غلات را هم بزنید تا خوب پوشش داده شود. نیمی از چیپس های شکلات را هم بزنید. به آرامی دستان خود را با روغن مایع چرب کنید.

مخلوط را به شکل توپ هایی به اندازه توپ گلف در آورید. توپ ها را روی ورقه های پخت آماده شده قرار دهید. بگذارید توپ ها در دمای اتاق بماند تا خنک شوند.