شیلنگ کولر آبی جان کودکی را در لبنان گرفت

کولر های آبی فضای کمتری را اشغال می کنند و حتی برای اتاق های کوچکتر نیز مناسب هستند.

هنگامی که دستگاه را دریافت می کنید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که شیلنگ کولر آبی را  وصل کنید، آب را در مخزن بریزید و کولر هوا را در جهت دلخواه قرار دهید. آن را روشن کنید و از هوای خنک‌تر اتاق لذت ببرید!

اگر در ملک اجاره ای زندگی می کنید این نیز مفید است. از آنجایی که ممکن است در آینده دوباره جابجا شوید، ممکن است ترجیح دهید که به راحتی نیازی به نصب یک دستگاه خنک کننده نداشته باشید.

بنابراین وقتی تصمیم به جابجایی می‌گیرید، نیازی به فرآیند حذف نصب خاصی نیست.

به طور کلی کولرهای هوا هزینه کمتری نسبت به کولر گازی دارند.

شیلنگ کولر آبی

به همین دلیل است که بسیاری از مردم آنها را برای نیازهای خنک کننده خود در نظر می گیرند! جدای از آن، کولرهای هوا نیز برق بسیار کمتری مصرف می کنند و نیاز به تعمیر و نگهداری و تعمیرات کمتری دارند، بنابراین به طور کلی بسیار مقرون به صرفه است.

اگر به دنبال یک دستگاه خنک کننده هستید، کولرهای هوا با قیمت 6095 پزو در اینجا در Hanabishi شروع می شوند! کولر هوا HAC650 دارای ظرفیت مخزن آب 6 لیتری و تنها 60 وات است. همچنین دارای تایمر 24 ساعته و 3 حالت است تا بتوانید دمای هوای خانه خود را بهتر کنترل کنید.

اگر از کولر گازی استفاده می کنید، باید درها و پنجره های خود را ببندید. اما درست مانند فن های برقی، کولرهای هوا را می توان با باز بودن پنجره یا درب استفاده کرد. نیازی نیست نگران ورود هوای گرم به اتاق باشید زیرا کولر هوا به راحتی می تواند آن را به هوای سردتر تبدیل کند. این وسایل در هنگام قرار گرفتن در کنار پنجره نیز به طور موثر کار می کنند.