قتل یک دختر با پارچه مخمل سوزن دوزی شده در ویلاهای شمال

من آن را اعتراف خواهم کرد. من یک معتاد مخملی هستم. از روزهایی که در دهه نود بودم که ژاکت‌های کشباف مخملی له شده می‌پوشیدم تا وضعیت کنونی مبل مخملی صورتی‌ام، همیشه یک نقطه ملایم برای ظاهر و احساس این شماره مخملی داشته‌ام.

ما معمولاً پارچه مخمل سوزن دوزی شده را با میراث نجیب در فرهنگ غربی مرتبط می‌دانیم فقط کافی است در قسمتی از The Tudors گیر بیفتید تا یک اصلاح سلطنتی پارچه داشته باشید و شایعات حاکی از آن است که هنری هشتم حتی دستشویی خود را با مواد پوشانده است.

با این حال، اعتقاد بر این است که مخمل از فرهنگ شرقی با بافت های پرز، بافته شده با استفاده از ابریشم و کتان، که به عنوان متعلق به تمدن 2000 قبل از میلاد مصر است، نشات گرفته است.

ایتالیا اولین کشور اروپایی بود که دارای صنعت مخمل بود و کاربردهای آن شامل لباس های گران قیمت، مبلمان، اثاثه یا لوازم داخلی و پرده ها بود، اما همچنان تا حد زیادی برای ثروتمندان و ثروتمندان باقی ماند.

پارچه توری در ابتدا از ابریشم و کتان ساخته می شد، اما امروزه از نخ پنبه و الیاف مصنوعی استفاده می شود. توری یک پارچه تزئینی است که برای برجسته کردن و تزیین لباس و وسایل تزئینی خانه استفاده می شود.

توری به طور سنتی یک منسوجات لوکس در نظر گرفته می شود، زیرا ساخت آن به زمان و تخصص زیادی نیاز دارد.

چرم چرم به هر پارچه ای گفته می شود که از پوست یا پوست حیوانات ساخته می شود و چرم های مختلف از انواع مختلف حیوانات و روش های مختلف درمان حاصل می شود.

در حالی که پوست گاو محبوب ترین پوست حیوانات است که برای چرم استفاده می شود و حدود 65 درصد از کل چرم تولید شده را تشکیل می دهد.

تقریباً هر حیوانی را می توان چرم ساخت، از تمساح گرفته تا خوک گرفته تا خار. چرم پارچه ای بادوام و مقاوم در برابر چین و چروک است و بر اساس نوع حیوان، درجه و نوع رفتار می تواند ظاهر و حس های متفاوتی به خود بگیرد.

کتانی کتان پارچه ای بسیار قوی و سبک وزن است که از گیاه کتان تهیه می شود. کتانی یک ماده معمولی است که برای حوله ها، رومیزی ها، دستمال ها و ملحفه ها استفاده می شود.

و اصطلاح “کتانی” یعنی ملحفه هنوز به این اقلام خانگی اشاره دارد، اگرچه آنها همیشه از پارچه کتان ساخته نمی شوند. این ماده همچنین برای لایه داخلی ژاکت ها استفاده می شود.

از این رو به آن “آشتی” می گویند این پارچه فوق‌العاده جاذب و قابل تنفس است که آن را برای لباس‌های تابستانی ایده‌آل می‌کند، زیرا کیفیت سبک وزن آن اجازه عبور هوا را می‌دهد و دمای بدن را تعدیل می‌کند.