مردی در افغانستان با خوردن شیره خرمالو مبتلا به سندروم پر مویی شد

میوه‌های خرمالو راما فورته، از یک منشاء تولیدی، در یک مرکز توزیع و بازاریابی میوه در برازیلیا سه خرید متمایز در آوریل 2007 خریداری شد. بیست خرمالو انتخاب شد. از نظر همگنی از نظر جنبه، یکپارچگی پوست، نرمی گوشت و رنگ مورد مطالعه قرار گرفت.

بلافاصله پس از هر خرید، میوه های انتخابی با آب Milli-Q کاملاً شسته شده، وزن شده و پوست گرفته شدند. میوه ها به صورت جداگانه با شماره های #1-#20 برچسب گذاری شدند. پس از توزین، خمیرها در نیتروژن مایع منجمد و لیوفیلیزه شدند مواد خشک شده مربوط به 52 درصد از خمیر منجمد، در ملات چینی تراش داده شد. پودرهای پالپ تا زمان تعیین در دمای 20- درجه سانتیگراد نگهداری شدند.

شیره خرمالو با خیساندن 10 میلی گرم پودر خمیر در هر میلی لیتر آب میلی کیو با یک آسیاب دستی شیشه ای تهیه شد. سوسپانسیون های به دست آمده به مدت 30 دقیقه در 13000 دور در دقیقه سانتریفیوژ شدند و از سوپرناتانت ها در آزمایش ها استفاده شد. محلول های استوک خرمالو روزانه چند دقیقه قبل از مصرف تهیه می شد.

خرمالوهای نارس میوه های نارس هستند که در طی مراحل کشت خرمالو قطع می شوند و بلافاصله دور ریخته می شوند و تقریباً 100 تا 400 کیلوگرم در هر 1000 متر مربع از بین می روند. هدف از این مطالعه استفاده موثر از منابع بلااستفاده یعنی خرمالوهای نارس و تلاش برای استفاده از آنها به عنوان افزودنی های غذایی بود. در این مطالعه، ارقام Tone Wase و فویو را بررسی کردیم.

در نتیجه، تجزیه و تحلیل مؤلفه‌های خرمالوهای نابالغ را انجام دادیم و 12 ترکیب را جدا کردیم که دو مورد از آنها به تازگی شناسایی شدند. تفاوت در اجزاء و محتوای آنها بین ارقام و بین پوست و گوشت مشاهده شد برای استفاده موثر از خرمالوهای نابالغ به عنوان غذا برای افراد مسن، ما به دنبال مواد فعالی که از تشکیل AGE جلوگیری می‌کنند، جست‌وجو کردیم و دریافتیم که عصاره‌های خرمالوی نابالغ و ترکیبات جدا شده فعالیت بالایی از خود نشان می‌دهند.

به طور خاص، فعالیت بالایی برای کاتچین و شکل پلیمری آن، پروسیانیدین مشاهده شد. با توجه به مهار بدتر شدن عطر، 5 میلی گرم در لیتر اسید گالیک در اکتادکان به عنوان شرایط بهینه برای مهار زوال سیترال یافت شد. در مورد فعالیت ضد میکروبی، ما دریافتیم که عصاره در غلظت 500 میلی گرم در لیتر هیچ اثر ضد میکروبی نداشت.