وسایل بازی پارک در تهران که باعث مرگ 5 کودک شد

جاذبه وسایل بازی پارک یا جاذبه بشقاب پرنده جاذبه های فوق العاده برای یک شهربازی است.

وسایل بازی پارک یکی از محبوب ترین جاذبه هاست مردم عاشق این وسایل بازی پارک هستند و این یکی از بهترین گزینه های شماست تولید سواری دیسکو، ما حرفه ای هستیم اکنون یک برنامه تخفیف بزرگ برای فروش ارائه می دهد! اگر می خواهید از قیمت سواری ها مطلع شوید، لطفا با ما تماس بگیرید، تولید کننده سواری های تفریحی سال ها تجربه دارد و انواع مختلفی از سواری ها را برای فروش ارائه می دهد.
وسایل بازی پارک را در اندازه های مختلف و انواع مختلف به فروش می رساند رنگ ها و طرح ها را می توان با توجه به نیاز شما سفارشی کرد
جاذبه وسایل بازی پارک از مواد بادوام استفاده می کند و دارای یک سیستم کنترل کیفیت عالی است تولید کننده سرگرمی مزیت قیمتی دارد قیمت دیسکو سواری به دلیل عملکرد بالای آن گران نیست.

وسایل

ّ
این شرکت خدمات مشاوره پیش از فروش را ارائه می دهد این می تواند به شما در حل مشکل در زمانی که نیاز به خرید دیسکو سواری دارید کمک کند.
سازنده خدمات فنی پس از فروش را ارائه می دهد هر وسیله تفریحی برای سود طولانی مدت نیاز به تعمیر و نگهداری دارد دیسکو سواری یکی از سواری های محبوب در بازار بین المللی و یکی از هیجان انگیزترین تجهیزات تفریحی است دارای شش قسمت اصلی است: مسیر، دیسک چرخان، مرحله چرخش، قسمت تزئینی، ایمنی دستگاه و جعبه کنترل الکترونیکی قسمت های اصلی دیسکو راید از فولاد گالوانیزه و پلاستیک تقویت شده با الیاف شیشه ساخته شده است و ضخامت فیبر شیشه ای 5-8 میلی متر است.

یک دیسک چرخان 24 صندلی روی یک ریل نیم دایره می چرخد و صندلی از مواد فایبرگلاس ساخته شده است که دارای ویژگی های حفاظت از محیط زیست، ایمنی تولید، مقاومت در برابر خوردگی، پایداری خوب و غیره است همچنین جاذبه یوفو دارای نورپردازی عالی، موسیقی فوق العاده و نقاشی بادوام است بنابراین جاذبه «بشقاب پرنده» برای کودکان و بسیاری از نوجوانان، به ویژه جاذبه دیسکوی برای فروش، بسیار هیجان انگیز است.