پودر رختشویی فله صادراتی را طلای سفید نامیده اند

آنچه که باید درباره پودر رختشویی فله صادراتی بدانید:  کودکان خردسال ممکن است بخواهند این “بازی اسرارآمیز” را که ما آن را چاه لباسشویی می نامیم، کشف کنند. در حالی که برای بزرگسالان مناسب است، خطر بزرگی برای کودکان کوچک است.

اطمینان حاصل کنید که درهای لوله لباسشویی دور از دسترس یک کودک کوچک است (36 اینچ یا بیشتر از زمین فاصله دارد).

قفل های کودک را نصب کنید تا کودکتان دریچه را باز نکند.

به فرزندان خود بگویید که چاه لباسشویی فقط برای لباس است. اسباب‌بازی‌ها و افراد هرگز نباید داخل چاه لباس‌شویی بروند.

برای جلوگیری از ایجاد کپک و کپک، خشک کن را بیرون از خانه تخلیه کنید. در خانه خود قانون بگذارید که ماشین لباسشویی و خشک کن اسباب بازی نیستند.

غلظت کادمیوم، مس و روی در 175 نمونه شوینده که نشان دهنده بیست و یک مارک پودر لباسشویی بود، مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.

میانگین غلظت 3.03 (0.50±) میکروگرم Cd/g، 2.61 (±1.22) میکروگرم Cu/g و 15.23 (7.26±) میکروگرم روی در گرم ثبت شد.

غلظت کادمیوم بسیار کمتر از آنچه قبلا گزارش شده بود بود. سهم روزانه فلزات حاصل از شستشوی لباس ها به ترتیب 54.5 میکروگرم Cd/ca/d، 47.0 میکروگرم Cu/ca/d و 274.1 میکروگرم روی/ca/d است.

در فاضلاب شهری ایرلند سهم مواد شوینده این فلزات 31.9 درصد برای Cd، 0.24 درصد مس و 0.30 درصد برای روی است. این پیامدهای مهمی برای دفع لجن فاضلاب دارد.

فقط شوینده‌هایی که لباس‌ها را بدون محو شدن رنگ یا کدر شدن سفیدی تمیزتر می‌کنند، توصیه بهترین خرید ما را دریافت می‌کنند.

ما پودرهای لباسشویی، کپسول های مایع، مایعات و ژل ها را به طور کامل در کدام تست کرده ایم؟ آزمایشگاه آزمایش، بنابراین می توانید مطمئن باشید که شوینده ای که خریداری می کنید نه تنها لکه های سخت را از بین می برد، بلکه سفیدی های شما را سفید و لباس های رنگارنگ شما را روشن می کند.

ما هر ماده شوینده را شش بار آزمایش می کنیم و در مجموع بیش از 210 بار شستشو را اضافه می کنیم. بنابراین بررسی های ما می تواند به مهم ترین سؤالات شما در مورد مواد شوینده لباسشویی پاسخ دهد:

این ماده شوینده چقدر روی انواع لکه های سخت کار می کند؟
آیا از لباس های سفید محافظت می کند؟
آیا می تواند از محو شدن رنگ ها در شستشوی شما جلوگیری کند؟
آیا باید آن را بخرم؟