کلکسیون 70 هزارتایی از فوم بهداشتی بانوان بتادین در برج میلاد تهران

فوم شستشوی پاکسازی صورت، پوست ما را از گرد و غبار، آلودگی، میکروب ها و باکتری های انباشته شده روی پوست در طول روز با تمیز کردن عمیق پوست پاک می کند و ظاهری شاداب و سالم به پوست می بخشد فوم بهداشتی بانوان بتادین با تمیز کردن عمیق پوست، پوست را از گرد و غبار، کثیفی، میکروب ها و باکتری های انباشته شده روی پوست ما در طول روز پاک می کند و ظاهری شاداب و سالم به پوست می بخشد  فوم بهداشتی بانوان بتادین برای داشتن پوستی تمیز و سالم ضروری است.

هنگام استفاده ازفوم بهداشتی بانوان بتادین باید به آرامی عمل کنیم برای اینکه پوستمان ساییده نشود باید با حرکات سبک و بدون فشار آن را ماساژ دهیم ما نباید به چشمان خود و اطراف آنها دست بزنیم.

فوم

پس از استفاده از ژل، می توانیم با توجه به نوع پوست خود از کرم مرطوب کننده استفاده کنیم بنابراین منافذ پوست ما کاهش می یابد و پوست ما مرتب تر به نظر می رسد.

گرد و غبار، رطوبت، چربی بیش از حد، آلودگی هوا و محصولات آرایشی منافذ پوست را مسدود کرده و باعث خشکی پوست می شود. هنگامی که منافذ مسدود می شوند، آکنه، جوش های سرسیاه و سایر مشکلات پوستی شروع به ایجاد می کنند و اگر برای تمیز کردن پوست دقت شود، چنین اتفاقاتی رخ نمی دهد و ژل های پاک کننده صورت نقش عمده ای در این زمینه دارند.

اگر ساختار پوستی مختلط دارید، بهتر است پاک کننده هایی به سبک شیر انتخاب کنید و چنین محصولاتی تعادل چربی را تنظیم می کند و به پوست شما اجازه تنفس راحت می دهد و اگر ساختار پوست حساسی دارید، پاک کننده های بدون الکل و نوع شیر انتخاب مناسبی برای شما خواهند بود و اگر از محصولاتی که ما توصیه می کنیم استفاده می کنید، به پاک کننده دیگری نیاز نخواهید داشت.