کنسرو ذرت شیرین سحری که برای اولین بار برای تولید ابریشم به کار برده شد خبرساز شد

شگفت زده خواهید شد که این دستور پخت جنوبی چقدر آسان است هیچ چیز فانتزی اما خیلی خوب نیست و می توانید از این دستور غذا برای ایجاد طعم تازه و خامه ای ذرت کنسرو شده بدون پنیر خامه ای یا پرکننده استفاده کنید!

کنسرو ذرت شیرین سحرغذای جانبی شیرین جنوبی با دانه های ذرت منجمد، تازه یا کنسرو شده  ذرت به سبک کرم خانگی را در کمتر از 30 دقیقه روی میز داشته باشید!

سالاد تاکو وگان

این دستور پخت طبق سلیقه شما سفارشی می شود، بنابراین اگر ماده خاصی را ندارید یا دوست ندارید اصلا نگران نباشید. اما در مورد ادویه ها سخاوتمندانه باشید. غذاهای مکزیکی در سرتاسر جهان به خاطر غذاهای تند و پر از طعم غنی اش شناخته شده است.

سالاد تاکو وگان مینیمالیست وگان من
این سالاد تاکو وگان بسیار ترد و با طراوت است. ساخت بسیار آسان در عرض 20 دقیقه، آسان برای سفارشی کردن، می توان بدون گلوتن و بدون روغن درست کرد. شامل نکات تخصصی!

سالاد تابستانی لیموی تند گشنیز

این سالاد که با ذرت تازه یا کنسرو ذرت شیرین سحر به روش تابستانی، مخلوط خرچنگ، گشنیز، لیموترش، فلفل قرمز و هالاپنیو درست شده است، غذای جانبی پیک نیک یا رویه هات داگ خواهد بود که همه افراد حاضر در پیک نیک یا پاتلاک آن را دوست خواهند داشت!

آهک تابستانی گشنیز تند موزاییک طعم دهنده
دمنوش تابستانی تند گشنیز لیمویی یک دمنوش تند با طراوت است که برای یک غذای جانبی کباب یا به عنوان رویه تاکو ماهی مناسب است.

سالسا لوبیا سیاه و ذرت

این سالسا ذرت با لوبیا، گوجه گیلاسی، پیاز قرمز، آب لیموترش و فلفل دلمه‌ای برای افزودن طعم جدی به وعده‌های غذایی شما یک برنده واقعی است! به لطف ذرت کنسرو شده، این چیزی است که می توانید در هر فصلی از سال درست کنید، اما در تابستان که گوجه فرنگی رسیده و خوش طعم است، طعم بهتری دارد.