با تخمه آفتابگردان چربی خون فشار خون خود را کنترل کنید

تخمه آفتابگردان هدیه ای از گل آفتابگردان زیباست، این گل دانه های سبز خاکستری یا سیاه تولید می کند که در پوسته خاکستری یا سیاه اشکی شکل که اغلب دارای نوارهای سیاه و سفید است.

تخمه آفتابگردان چربی خون با فواید سلامتی متعددی از بهبود سلامت پوست گرفته تا محافظت در برابر تحلیل استخوان مرتبط است بنابراین چه دانه‌ها را به‌عنوان میان‌وعده بخورید یا آن‌ها را به سالاد یا غذا اضافه کنید، می‌توانید از فواید سلامتی دانه‌های آفتابگردان به روش‌های مختلف بهره‌مند شوید.

تخمه آفتابگردان چربی خون از میوه‌های آفتابگردان در نظر گرفته می‌شوند که شامل دانه‌های خوراکی است که دور تا دور آن را سیاه احاطه کرده است.

همچنین می‌توان تخمه آفتابگردان چربی خون را به سالادها، بارها، صبحانه‌های ماست و دسرها اضافه کرد تا طعمی ترد و رضایت‌بخش به غذاها بدهد آنها همچنین می توانند برای تهیه نان آفتابگردان یا کره آفتابگردان، جایگزین محبوب و ضد حساسیت برای کره آجیل تهیه شده از بادام زمینی یا بادام استفاده شوند.

تخمه
مصرف غذاهای غنی از فیبر مانند تخمه آفتابگردان به تعادل سطح قند خون کمک می کند.

این به این دلیل است که فیبر جذب قند را در جریان خون کند می کند و از افزایش و کاهش قند خون جلوگیری می کند و شانس ابتلا به دیابت یا مقاومت به انسولین را کاهش می دهد.

سطوح بالای قند خون و مقاومت به انسولین می تواند منجر به التهاب بیشتر، افزایش وزن و حتی پاسخ های خود ایمنی شود.

مواد مغذی مفید در تخمه آفتابگردان به جلوگیری از سطوح ناپایدار قند خون کمک می کند که بسیاری از افرادی که از رژیم های غذایی ناسالم سرشار از قند، غلات تصفیه شده، نوشیدنی های شیرین و غذاهای فرآوری شده استفاده می کنند، تجربه می کنند.

منیزیم خطر ابتلا به دیابت نوع 2 را کاهش می دهد، آنتی اکسیدان ویتامین E به ویژه برای حفظ پوست جوان، قوی و سالم مفید است.

تخمه آفتابگردان، علاوه بر ویتامین E، حاوی لیپیدهای ضروری اسیدهای چرب است که به مرطوب نگه داشتن پوست و عاری از آسیب کمک می کند.

به طور خلاصه، تخمه آفتابگردان پوست و مو را سالم نگه می دارد.