زنی با مصرف فلفل دلمه ای سبز ناباوروری خود را درمان کرد

فلفل دلمه ای، سبزی محبوبی است که مردم می توانند به صورت خام یا پخته مصرف کنند، آنها بخشی از خانواده شب بو هستند و بومی آمریکای شمالی و جنوبی هستند، آنها در فصل تابستان و پاییز در ایالات متحده هستند.

فلفل دلمه ای سبز بسته به میزان رسیده بودن، رنگ های مختلفی دارد، مردم می توانند از کم رسیده ترین فلفل سبز گرفته تا زرد، نارنجی، بنفش یا قرمز که رسیده ترین هستند، انتخاب کنند.

همه رنگ‌های فلفل دارای فواید تغذیه‌ای هستند، اما فلفل قرمز ممکن است سطح آنتی‌اکسیدانی و فیتونوترینت بالاتری داشته باشد، زیرا نسبت به فلفل‌های زرد یا سبز رسیده‌تر است.

فلفل

مانند همه سبزیجات، فلفل دلمه ای به طور طبیعی حاوی مقادیر کمی قند است، فلفل قرمز شیرین تر است، در حالی که فلفل سبز طعم تلخ تری دارد.

در این مقاله به فواید فلفل دلمه‌ای برای سلامتی می‌پردازیم، خطرات موجود در خوردن فلفل دلمه‌ای را تحلیل می‌کنیم و پیشنهاداتی برای استفاده از آن در آشپزی ارائه می‌کنیم.

مانند همه ویتامین ها، ویتامین C ضروری است، این بدان معناست که بدن نمی تواند آن را به تنهایی بسازد و آن را فقط از طریق رژیم غذایی دریافت می کند.
به گفته بنیاد آرتریت، فلفل دلمه ای ممکن است به کاهش خطر ابتلا به برخی از انواع آرتریت و سایر بیماری های التهابی کمک کند، این به دو عامل مربوط می شود: بتا کریپتوکسانتین و محتوای بالای ویتامین C.

بتا کریپتوکسانتین یک کاروتنوئید موجود در فلفل قرمز و نارنجی است، مصرف آن می تواند خطر ابتلا به آرتریت روماتوئید را در فرد کاهش دهد.

فلفل دلمه ای به دلیل سطوح بالای ویتامین C ممکن است به محافظت از سلول های استخوان و غضروف کمک کند.

مصرف کمتر از میزان توصیه شده روزانه 75 میلی گرم ویتامین C برای زنان و 90 میلی گرم برای مردان، می تواند خطر ابتلا به آرتروز را افزایش دهد، نصف فنجان سبزیجات ارزش یک روز کامل را فراهم می کند.