لامپ لوستر 7 وات لکه های پوستی خود را از بین ببرید

یک لوستر، آویز تعلیق یا چراغ چند آویز غیر خطی روی یک میز گرد منطقی است. سیستم تعلیق خطی یا چراغ های چند آویز خطی روی میز مستطیلی مناسب است. یک لامپ خطی ممکن است در یک میز گرد بهترین ظاهر را نداشته باشد.

چیزی برای همه و هر اتاقی وجود دارد، از لوسترهای پر زرق و برق و سرگردان گرفته تا لامپ لوستر 7 وات  ظریف که به آرامی اتاق را در نور غرق می کنند. .
لوستر شما باید روی میز ناهارخوری شما قرار گیرد، حتی اگر میز ناهارخوری در مرکز اتاق نباشد. لوستر شما باید 30 تا 36 اینچ بالای میز آویزان باشد، با این فرض که سقف 8 فوتی دارید.

برای سقف های بلندتر، به ازای هر فوت سقف اضافی بیش از 8 فوت، 3 اینچ اضافه کنید. 14 ژوئن 2018
رنگ های تیره عقب می نشینند و دیوارها را نزدیک تر می کنند. مناسب برای اتاق غذاخوری، فضایی دنج را ایجاد می کند.

در سال 2022، روندهای نورپردازی روشن تر از همیشه به نظر می رسند.

با این حال، اگر می‌خواهید احساسی شاداب و باز ایجاد کنید یا به دنبال یک اتاق ناهارخوری مینیمال هستید، رنگ‌های خنثی راه حلی هستند.
روند جدید نورپردازی به سمت استفاده از مواد پایدار و طبیعی تا سال 2022 ادامه دارد و نورپردازی نیز از این قاعده مستثنی نیست. مواد طبیعی مانند چوب، شیشه، بامبو، پارچه، جلبک دریایی، چرم و حتی کاغذ قبلاً دیده شده است. در سال 2022 شاهد استفاده بیشتر از ریسمان، طناب، بوم و مهره های چوبی خواهیم بود.
یک لوستر یا سایر وسایل کم آویز باید روی میز ناهارخوری متمرکز شود، نه در وسط اتاق. به عنوان مثال، اگر مبلمان دیگری در اتاق دارید، ممکن است میز شما دقیقاً در مرکز فضا نباشد – و این اشکالی ندارد.
بهتر است در فضا ها از رنگ های گرم استفاده کنید تا زیبایی بیشتری به فضا دهید.