نان خشک در رشت موجب افزایش هوش کودکان می شود

نان خشک در رشت با کلسیم غنی شده است و چهار برش متوسط ​​در روز بیش از 30 درصد از کلسیم مورد نیاز روزانه را که برای حفظ استخوان ها و دندان های سالم نیاز داریم را تامین می کند.

نان خشک ، به خصوص آرد کامل، منبع مهمی از فیبر رژیمی است که به سالم نگه داشتن سیستم گوارشی کمک می کند، به کنترل سطح قند خون و کلسترول کمک می کند و باعث می شود برای مدت طولانی تری احساس سیری کنیم.

نان خشک منبع پروتئین کم چربی است که بدن ما برای رشد، تجدید و ترمیم به آن نیاز دارد.

نان سفید با آهن غنی شده است. آهن برای انرژی و تمرکز، سیستم ایمنی سالم و خون سالم مهم است.

نان خشک حاوی طیف گسترده ای از ویتامین ها و مواد معدنی از جمله ویتامین های گروه B تیامین (B1)، نیاسین (B3) است که برای آزادسازی انرژی از غذا و حفظ سلامت پوست، چشم و ناخن ها مهم هستند.

حاوی ویتامین B فولات (اسید فولیک) است که برای بارداری مهم است زیرا می تواند به جلوگیری از نقص لوله عصبی مانند اسپینا بیفیدا کمک کند.

نان خشک نسبتاً کم کالری است یک تکه متوسط ​​از نان سفید حاوی 77 کالری، قهوه ای حاوی 72 کالری و آرد کامل حاوی 79 کالری است.

نان یک غذای کم چرب است یک برش متوسط ​​از نان سفید حاوی 0.6 گرم چربی، نان قهوه ای حاوی 0.7 گرم و آرد کامل حاوی 0.9 گرم است.

فقط مراقب چیزهایی که روی آن قرار می دهید باشید و به گزینه های سالم برای اسپری ها و تاپینگ ها پایبند باشید.

اکثر نان ها قند کمی دارند که برای سلامت دندان ها و حفظ وزن مناسب مهم است.

نان یک غذای اصلی محبوب است که طعم ها، مواد تشکیل دهنده و مواد مغذی متنوعی دارد غلات، خمیر ترش، قهوه ای، نان تقلبی، زرد، با طعم بادیان، رول قهوه ای، نان چاودار، برای نام بردن از چند مورد.

با وجود متهم شدن ناعادلانه به افزایش وزن، نان همچنان اساس رژیم غذایی روزانه ماست.

آیا این باور که نان باعث افزایش وزن می شود، حقیقتی دارد؟ ارزش غذایی دقیق هر نوع نان چقدر است؟ این مقاله برخی از طعم‌های مورد علاقه را بررسی می‌کند و به شما کمک می‌کند تا درک کنید که قرار دادن نان در سفره خانواده چقدر مهم است.