مردم بر اساس لباسشان قضاوت در مورد افراد دیگر میکردند که به ابعاد ظاهری قدرتمند یا بعد ظاهری اجتماعی نسبت میدادند. اگرچه لباس رسمی ادراک اقتدار، صمیمیت و جذابیت را افزایش می دهد، واکس سفید انتظارات برای لباس رسمی از یک زن کارگر بیشتر می شود تا یک مرد.
با توجه به پوشش، اعتبار معلم شامل سه مؤلفه مانند باورپذیری، نوعی شیشه کوچک که چیزهای ریز قابل اعتماد بودن و حسن نیت است، اما تین و هرینگ بر قدرت، اعتبار و رضایت دانش آموزان تأکید کردند. باز هم، لباس/کد لباس را می توان به عنوان وضعیت درک شده تعیین کرد، اما در برخی موارد، سطح متوسط لباس، احترام بیشتری از سوی دانش آموزان نسبت به لباس رسمی تر داشت.
رابرتسون مجدداً بیان شخص در کد لباس را بر اساس تفاوت بین نسل ها شناسایی کرد. معمولاً لباس معلم در کنار عوامل شرایط کلاس، تنظیم کلاس، روحیه تحویل و ترجیح شخصی و راحتی، ترجیح شخصی نیز بود، هرچند که این ویژگیها به آمادگی کلاس، آگاهی از موضوع، و توانایی.
با درجات مختلف ادراکات در مورد لباس رسمی و غیررسمی، هودی بی تی اس سبک لباس پوشیدن و فرم های خطاب نیز از عوامل موثری هستند که تخصص، جذابیت، اعتبار و دوست داشتن معلم را نشان می دهند. در نتیجه، این مطالعه فرض کرد که لباس پیشبینیکننده مهمی برای تمایل دانشآموزان است.
برای جمع آوری داده ها از پرسشنامه ساختاریافته استفاده شد. هزینه راه اندازی خط تولید نوار تیپ در اینجا سه متغیر کلیدی مانند لباس معلم، نگرش دانش آموزان و یادگیری دانش آموزان در نظر گرفته شده است.
در قضاوت اولیه برای شناسایی تأثیر یادگیری و نگرش دانشجویان، عوامل متعددی در این پژوهش شناسایی و مورد استفاده قرار گرفته است. همراه با سؤالات جمعیت شناختی در قالب سؤالات باز، سؤالات مقیاس تنظیم شده بود و بر این اساس با مقیاس رتبه بندی 5 امتیازی بین «کاملاً موافقم» تا «کاملاً مخالفم» رتبه بندی شده بود.
- منابع:
- تبلیغات: